Vi hjälper er ordna er nästa konferens eller kundträff!

Vi har 15 års erfarenhet av att arrangera konferenser och events. Nu börjar vi hjälpa andra. Vi kan hjälpa ditt företag nästa gång ni ska ordna konferens, kundträff, seminarium eller annat event! 

Det finns inget som är så roligt, relationsstärkande och varumärkesbyggande som att arrangera en konferens eller ett annat event för kunder eller personal. Med rätt kompetens uppnås det allra bästa resultatet. Vi på Atomer och bitar är duktiga på att hitta de senaste trenderna och våra sammankomster brukar vara mycket uppskattade!

Med massor av events bakom oss, hundratals föresläsare och tusentals deltagare genom åren har vi den kompetens och de kontakter som krävs för att skapa ditt företags nästa framgångsrika evenemang.

Låt oss hjälpa er att arrangera er nästa kundträff, frukostseminarium, internkonferens, teambuilding eller annan typ av aktivitet!

Vi kan hjälpa till med både den kreativa och administrativa delen.

Exempel på vad vi kan göra åt er:

  • Genomgång av syfte för aktiviteten, och dess former
  • Lägga upp ett program
  • Research avseende lämpliga ämnen för eventuella talare
  • Föreslå och boka in eventuella föreläsare och/eller underhållare
  • Föreslå och boka in plats att vara på
  • Göra förslag till säljande inbjudan, och i övrigt hjälpa till med marknadsföring
  • Ge förslag på selektering av grupper att bjuda in
  • Bjuda in media
  • Genomförande med personal från oss på plats
  • Se till att rätt teknik, mat och annat viktigt finns på plats
  • Sammanställning av dokumentation och distribution till deltagarna
  • Genomförande och sammanställning av utvärdering
  • Administration och projektledning

Det är inte nödvändigt att förlägga sitt event till en traditionell konferenslokal. Kanske passar en segling till en ö i skärgården bättre, eller en äventyrlig teambuilding i militärtält på fjället? Eller ska det vara vinprovning i ett medeltida källarvalv? Allt beror på syfte och deltagare.

Kontakta oss för en förutsättningslös diskussion!