hejaremsa

ALLMÄNT ANMÄLAN PROGRAM

 

im-log

 konferens

Ta hjälp av påverkare i din kommunikation! Många av dem har fler följare än stora tv-kanaler – och ändå är räckvidden inte den viktigaste styrkan i kommunikation baserad på influencers. Kom och lär dig av experter hur du lyckas – oavsett om du verkar i privat eller offentlig sektor!

Det viktigaste du som kommunikatör köper av en influencer är trovärdighet. Du köper in dig i den väldiga tilltro som följarna har för sin idol – om du agerar rätt. Agerar du fel kan ditt budskap istället uppplevas som påklistrat och bli utan större effektivitet. Du måste också se upp när du väljer influencer – vissa köper falska följare, och vissa har åsikter du inte vill förknippas med.

Influencer-kommunikation skiljer sig alltså på viktiga sätt från traditionell kommunikation, och det är lätt att trampa fel. Det gäller både privat och offentlig sektor, likwom organisationer. Det gäller att välja en influencer som har följare som passar för dina produkter, tjänster eller det budskap du vill få ut. Det gäller också att närma sig henne eller honom på rätt sätt, välja rätt samarbetsform och inte minst ha ett budskap som verkligen är anpassat till det mycket speciella mediet.

Kom på konferensen den 6 mars!

Kom den 6 mars och bli inspirerad! Det är en späckad heldag i Stockholm. I sju presentationer kommer några av Sveriges främsta experter på Influencer-kommunikation att dela med sig av sin kunskap och sina bästa knep. Anmäl dig nu – antalet platser är begränsat och först-till-kvarn tillämpas.

Ett axplock ur innehållet:

– Vilka slags påverkare finns, och hur väljer du rätt påverkare?
– För- och nackdelar med de olika plattformarna (bloggar, Instagram, Snapchat, YouTube…)
– Olika typer av kampanjer, olika slags samarbeten med influencers
– Vilka är fällorna du ska undvika?
– Datadrivna kampanjer – att mäta genomslaget av en influencer marketing-kampanj
– Juridiska aspekter: vad säger marknadsföringslagen, avtal med influencern, etc
– Flera case – exempel på kampanjer och deras utfall redovisas

Detaljerat program

Finner du här.

Tid och plats

Onsdagen den 6 mars 2019, på Bonnier Conference Center, Torsgatan 21, Stockholm. kl 9.00-16.40.

Anmälan

På formuläret här, via telefon 08-758 37 09 eller epost anmalan@atomer.se.

Kostnad

3390:- exkl moms. Lunch samt kaffe fm & em ingår. (Anmälan är bindande, men det går bra att skicka någon annan istället vid förhinder. Fakturering sker vid anmälan.)

Bra rabatt

Kom 3, men betala för 2, eller kom 6, betala för 4. Och så vidare. Samtliga namn behövs inte från början.

OBS OBS VIKTIGT

Invänta en personlig bekräftelse via email på att vi har tagit emot anmälan.

Arrangör

Atomer och bitar AB, 08-758 37 09.

Vill du ställa ut?


Vill du bli utställare på konferensen, och komma i kontakt med målgruppen? Kontakta Catharina Ström på 0708-244 827 eller catharina@atomer.se

 

   Om denna konferens

Tid och plats: Onsdagen den 6 mars 2019 , på Bonnier Conference Center, Torsgatan 21, Stockholm. kl 9.00-16.40.

Program: Finns här

Allmän info: Finns här

Anmälan: På formuläret här, via telefon 08-758 37 09 eller epost anmalan@atomer.se.

Kostnad: 3390:- plus moms. Lunch samt kaffe fm & em ingår. Begränsat antal platser. Först-till-kvarn gäller. Anmälan är bindande, men det går bra att skicka någon annan istället vid förhinder.

Rabatt: Kom 3, men betala för 2, eller kom 6, betala för 4. Och så vidare. Samtliga namn behövs inte från början.

Arrangör: Atomer och bitar ab

Vill du ställa ut?

Vill du bli utställare på konferensen, och komma i kontakt med målgruppen? Kontakta Catharina Ström på 0708-244 827 eller catharina@atomer.se